Nodarbības bērniem, adresē Āgenskalns

Drukāt
Banner 1050x80

Bērnu attīstības centrs SAULESPUĶE, SIA

Meža 4A-55, Rīga LV-1048
telpas svētku svinēšanai, ritmika bērniem , ritmikas nodarbības bērniem , māla nodarbības bērniem , māla, nodarbības , attīstošā vingrošana bērniem , koriģējošā vingrošana bērniem , sporta nodarbības bērniem ,

Labie Logopēdi, SIA

Kuģu 11, Rīga, LV-1048
Logopēdu prakse Pārdaugavā, konsultācijas un nodarbības , logopēdi Pārdaugava.

Laimas, atbalsta un attīstības centrs ģimenēm

Meža 4-5.st., Rīga, LV-1048
pieaugušajiem, smilšu spēļu terapija, supervīzija, koučs, speciālais pedagogs, Montesori, Montesori terapija, nodarbības , logopēda konsultācijas, autiskā spektra traucējumi, orff, smilšu spēļu terapija Pārdaugavā, attīstošas nodarbības
1

Mans lācis, SIA, Privātais bērnudārzs Ķengaragā

Kaņiera 10a, Rīga LV-1063
izglītības iestāde Rīgā, Rīgas centrā, Rīgas Domes, valsts līdzfinansējums privātajiem bērnudārziem, bērniem , no 1,5 līdz 6 gadiem, mūzikas nodarbības , attīstošās nodarbības , dejošana, ritmika, strādājam vasarā
  • 1 Bērnudārzi, bērnu pieskatīšana

Templum, SIA, Privātskola

Meža 4, Rīga, LV-1048
tehnoloģiju izmantošana, mācību process izmantojot modernās tehnoloģijas, svešvalodu apguve, ārpusklases nodarbības
2

Zeltābele, logopēdijas un attīstības centrs

Murjāņu 1a, Rīga LV-1024
Svarīgi zināt::

Logoritmikas un audiologopēda nodarbības

Logoritmika ir bērna valodas un vispārējās attīstības uzlabošanas veids ar runas, kustību un mūzikas palīdzību. Logoritmikas vingrinājumi ir daļa no logopēdijas nodarbībām. Tajās izmanto dažādus logoritmikas vingrinājumus, iekļaujot runu un kustību. Daudziem bērniem ir nepieciešama valodas, artikulācijas aparāta, sīkās roku un pirkstu kustību muskulatūras, vispārējās motorikas korekcija. Te būtiski var palīdzēt logoritmika, ar logoritmiku ir jāsāk nodarboties jau pirmsskolā, jo tad bērni šos vingrinājumus izpilda labprātāk un korekcijas efekts ir lielāks.

Darbā tiek iekļauti daudzi rotaļu elementi un kustības ar dažādiem priekšmetiem un rotaļlietām. Vingrinājumu veikšanai izmanto dažādus skaņu un ritma  instrumentus, kas vispusīgāk un precīzāk ļauj koriģēt bērna valodu un psihomotoriku.

Darbojoties ar mūzikas un ritma instrumentiem, bērni attīsta valodai tik nepieciešamās prasmes. Mūzikas labvēlīgā iedarbība palīdz izpildīt uzdevumus un sasniegt korekcijas mērķus.

Logoritmikas vingrinājumi tiek veidoti saskaņā ar bērna spējām un prasmēm.

Kustību nodarbības ar dziedāšanu, runāšanu, skandēšanu dažādo paņēmienus un metodes, tā sasniedzot labākus rezultātus. Logoritmikā tiek izmantota gan valoda, gan mūzika, kā arī dažādi fiziski vingrinājumi un ritms.

Logoritmikas nodarbību pamatprincipi: valodas un runas attīstība dziedot, ritmiski skandējot dzejoļus, spēlējot instrumentus, klausoties mūziku un skaņas, pirkstu, delnu sīkās muskulatūras veiklības attīstīšana, sīkās motorikas vingrinājumi, mīmikas muskulatūras trenēšana, ritma, mūzikas ritma un tempa atdarināšana, dažādu instrumentu skaņu imitēšana ar klaudzināšanu, žvadzināšanu, līdzsvara sajūtas vingrināšana, dažādu rotaļu apgūšana, elpošanas vingrinājumi, artikulācijas un balss vingrinājumi, muskuļu tonusa regulējoši vingrinājumi, ritma un tempa vingrinājumi.

Nodarbības siltajos graudos

1. Relaksējošas un attīstošas nodarbības bērniem un jauniešiem, mērķis - mazināt stresu un veicināt attīstību. Āda ir mūsu lielākais maņu orgāns, un to klāj tūkstošiem receptoru. Graudi rada impulsus uz receptoriem un pa nervu ceļiem nonāk smadzenēs, mazinot stresa radītos hormonus, uzlabojot ādas asins apgādi, vielmaiņas procesus un līdzsvarojot smadzeņu darbību. Nodarbības satur emocionālās audzināšanas jeb savu un citu cilvēku emocionālo stāvokļu atpazīšanas iemaņu veidošanu. Nodarbības iesakām bērniem, kuriem nepieciešama:

✓ trauksmes mazināšana adaptācijas laikā bērnudārzā, skolā u.c. pārejas posmos; ✓ bērniem ar emocionāla rakstura grūtībām (dusmas, raudulīgums, kautrīgums u.c.); ✓ atpūta un relaksācija, iekšējās harmonijas atgūšana kādā trauksmainā dzīves posmā (dzīves vietas maiņa, vecāku šķiršanās u.c.).

2. Logopēdijas nodarbības siltajos graudos. Pēc būtības tās ir logopēdijas un attīstošo silto graudu nodarbību apvienojums. Atšķirībā no klasiskajām silto graudu nodarbībām, šeit tiek uzstādīti papildus individuāli logopēdiskie mērķi. Silto graudu relaksējošais un vienlaicīgi receptorus stimulējošais efekts rada īpaši labvēlīgus priekšnoteikumus valodas attīstības procesam. Liela nozīme tajā ir rokas un pirkstu sīkās muskulatūras attīstīšanai, kas tiešā veidā stimulē runas centrus galvas smadzenēs. Silto graudu kastē rokas sīkā muskulatūra tiek stimulēta nepārtraukti, jo, darbojoties graudos, plaukstas un pirksti nemitīgi tiek masēti, kā arī no graudiem tiek izlasīti dažādi sīki priekšmeti – dārgumi, rotaļlietas, akmentiņi u.c. Logopēds plāno nodarbības saturu un uzdevumus atbilstoši bērna vajadzībām, gan ieplānojot artikulācijas vingrinājumus, gan dažāda cita rakstura logopēdiskos uzdevumus.

Pieteikties: 29 349 149

  • 2 Bērnudārzi, bērnu pieskatīšana